LumiSpa Yüz Yıkama Makinesi Girişi ve Kullanım Öğretimi

LumiSpa Yüz Yıkama Makinesi Girişi ve Kullanım Öğretimi




Merhaba~Benim adım Cathy!
Bugün son zamanlarda harika hissetmek için kullandığım bir ürünü paylaşmak istiyorum.
Bu nedir? Bunun adı LumiSpa.
LumiSpa bir yüz güzellik cihazıdır.
LumiSpa hafifçe ama derinden yüzünün kirletir,yağ, makyaj ve toksinleri temizler.
Karşı dönüşlü, gözenek sıkılaştırma eylem teknolojisiyle yüzünü temizler.
Cildinizi pürüzsüzleştirir ve arındırır ve gözeneklerin görünümünü azaltır.
Basitçe günde iki kez iki dakika harcayın.
Daha parlak, daha yumuşak, pürüzsüz bir cilt ve enerji verici bir yüz masajı deneyimini yaşayın.İki hafta gibi kısa bir sürede daha sağlıklı, genç görünümlü bir cildin tadını çıkarın.
Bundan sonra detaylı bir giriş yapacagim.
Lütfen beni takip edin veya bana bir mesaj bırakın.
Teşekkürler~
İyi günler~

Contact:
Click or Scan!


Pages